PROGRAMACIÓ



En acabar , l’alumne ha de ser capaç de:


UNITAT DIDÀCTICA DE PROGRAMACIÓ

GRUP CLASSE
DURADA
PERÍODE
CURS ESCOLAR
PROFESSORS
1r i 2n ESO
3 dies
2n trimestre
2016/17
Cesc – Gerard- R.Mari- N.Macip
ÀREES
TÍTOL
Socials-anglès-català-castellà-naturals-EF-tecnologia-matemàtiques
ELS ESPORTS DE MUNTANYA EN TEMPS DE NEU AL PALLARS

CONTINGUTS D’APRENENTATGE:


OBJECTIUS DIDÀCTIS
COMPETÈNCIES BÀSIQUES
CRITERIS D’AVALUACIÓ
Conèixer els elements que regeixen i condicionen els esports de muntanya, tenint en compte aspectes tècnics i físics
Autonomia i iniciativa personal
Aprendre a aprendre
Coneixement i interacció amb el món físic.
Estar atent a l’explicació dels monitors dels esports.
Participar de manera activa en els diferents esports.

Comparar les diferents modalitats d’esports d’hivern i entendre les tasques dels professionals que les imparteixen

Aprendre a aprendre
Coneixement i interacció amb el món físic
Autonomia i iniciativa personal
Estar atent a l’explicació dels monitors dels esports.
Participar de manera activa en els diferents esports.

Identificar les característiques històriques, culturals, geogràfiques i socials del Pallars i dels Pirineus.

Matemàtica
Lingüística i comunicativa
Interacció amb el món físic
Aprendre a aprendre
Cercar informació
Aplicar els coneixements matemàtics amb els d’altres matèries per comprendre situacions.
Elaborar un discurs propi a partir de la informació trobada i les activitats realitzades.
Produir textos escrits o orals, en diferents suports, per comunicar, compartir idees, coneixements, i utilitzant diferents idiomes.
Lingüística i comunicativa
Digital i de la informació
Comunicar la informació obtinguda de formes diverses ( escrit, oral, TIC…)
Participar en els debats, aportant opinions, arguments, respectant l’opinió dels altres i cercant conclusions comunes.
Comprendre com interactuen els éssers vius entre ells i amb el medi i valorar l’impacte de l’acció humana sobre la natura, adquirint un sentit de responsabilitat compartida vers el patrimoni cultural i natural.
Autonomia i iniciativa personal
Aprendre a apprendre
Social i ciutadana
Interpretar diverses fonts escrites, materials i iconografiques
Distingir entre informacions rellevants i anecdòtiques
Elaborar un discurs propi a partir de la informació trobada i les activitats realitzades
Concebre la tecnologia com un conjunt de coneixements destinats a cobrir determinades necessitats de les persones individual o col·lectivament.
Autonomia i iniciativa personal
Aprendre a aprendre
Interacció amb el món físic
Seguir correctament les fases del procès tecnològic en el disseny i construcció d’un objecte senzill.
Triar els materials adients per fer-ne un ús sostenible.








MATERIALS i RECURSOS:
  • Dossier de paper entregat per l’empresa contractada.
  • Classes d’iniciació a l’esquí, raquetes de neu, construcció d’iglús, quads, ponts i tirolines.


TEMPS :
Estada de tres dies a Rialp.
El dossier es treballarà a l’aula durant dues classes de tutoria.

ATENCIÓ A LA DIVERSITAT:
Tots els alumnes poden realizar la tasca segons els diferents nivells.

ACTIV. AVAL. (Criteri):

Observació durant l’estada de la participació i implicació de l’alumne.

Correcció de les activitats del dossier en paper.






















































































Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada